dilluns, 6 de març del 2017

Antrevista a Gerard Capdevila

Gerard Capdevila es un ex company de classe que fa BMX i Parkour. Jo penso que és interessant.També em va sorprendre perquè va un curs avançat i hauria de fer 6è.

Roger:Com es que t’aficionessis pel BMX?
Gerard:Vaig veure a altre gent anant amb BMX i vaig pensar de provar-ho, també.
Roger:T’agrada el futbol?
Garard:No gaire.
Roger:T’agrada alguna activitat en espacial del cole?
Gerard:Si,el pati.
Roger:Quina cançó t’agrada mes?
Gerard:Tota la musica m’agrada.
Roger:Quin esport  t’agrada mes?
Gerard: Anar amb bici.
Roger:Quins jocs t’agraden de la Play o del mòbil?
Gerard:Minecraft,Pen pain apple apple pen.
Roger:T’agrada fer el botle flip challenge?
Gerard:Si.
Roger:Quins són els teus transports preferits?
Gerard:Bici i tren.
Roger:El que t’agrada mes del cole?
Gerard:Gimnàstica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada